جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Fri 3 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
بنادر و سواحل دوشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۵:۵۸:۵۹

معاون سازمان بنادر و دریانوردی
سه هزار میلیارد ریال طرح بندری در کشور افتتاح شد

باشگاه خبری فراساحل: معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی گفت: سه هزار میلیارد ریال طرح‌‌های بندری در هفته دولت در بنادر مختلف کشور افتتاح شد. منصور آرامی‌با اشاره به این‌که در هفته دولت بیشترین طرح در بنادر هرمزگان افتتاح شد اظهار داشت: 19 طرح بندری در بنادر شهید رجایی، قشم، کیش، هنگام، هرمز، بندرعباس و لارک در هفته دولت افتتاح شد. وی با بیان این‌که برای اجرای این طرح‌‌های بندری دو هزار و 300 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری انجام شده است، گفت: با افتتاح این طرح‌‌ها در بخش‌‌های مختلف بندری 700 فرصت شغلی در این بنادر فراهم شده است. معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی با بیان این‌که در استان بوشهر 12 طرح بندری افتتاح شد افزود: این طرح‌‌ها در بنادر بوشهر، دیر و گناوه با سرمایه‌گذاری 590 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است .


وی با اشاره به افتتاح شش طرح بندری در بنادر غرب استان هرمزگان خاطر نشان کرد: این شش طرح با سرمایه‌گذاری 14 میلیارد و 800 میلیون ریال در بندر لنگه افتتاح شده است. آرامی‌با اشاره به افتتاح پنج طرح بندری در سیریک و جاسک تصریح کرد: این طرح‌‌های بندری با اعتبار 101 میلیارد و 200 میلیون ریال تکمیل و افتتاح شده است. معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی خاطر نشان کرد: در مجموع در هفته دولت 712 پروژه بندری با سرمایه‌گذاری سه هزار میلیارد ریال در بنادر مختلف کشور افتتاح شد. آرامی‌افزود: با افتتاح این طرح‌‌ها که هفت طرح آن از سوی بخش خصوصی اجرا شده است 700 فرصت اشتغال‌زایی در بنادر کشور ایجاد شد.



  کد خبر : 2257
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :